Lilypie Fourth Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers
Saturday, November 6, 2010
Home » ::Rindu dan maaf dipinta pada Saiful Nizam::

::Rindu dan maaf dipinta pada Saiful Nizam::


Salam......
Hati ini rindu kan kampung.....
Hati ini rindu kan pada sahabat lama...
Hati ini sedih...kerna tidak dapat memenuhi undangan sahabat baik Saiful nizam yang akan mengadakan majlis menyambut menantu pada esok hari. sudah semestinya ramai sahabat uniten yang akan turun ke majlis tersebut. tp apakan daya diri ini tak dapat menghadirkan diri. atas sebab2 tertentu. terkilah dan sedih sangat. maaf kan aku doc(saiful nizam)
Majlis dijohor tak dapat hadir.majlis di ipoh pun aku tak dapat hadir sedang kan...ko setiap majlis aku jemput hadir tak kira dimana pun. terima kasih sahabat.
berat hati ini ingin menghubugi mu memberitahu aku tak dapat hadir. hanya dalam blog ni aku tinggal kan entry khas untuk ko.itu pun jika terbaca...
Maaf dah terima kasih atas undangan anda....
Tahniah buat Saiful nizam dan olin. semoga berbahagia hingga ke akhir hayat.

No comments:

Blog Widget by LinkWithin

::Mama jadi penaja contest::