Lilypie Fourth Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers
Friday, October 7, 2011
Home » » ::Hadiah Ulangtahun ke tiga dari suami :::

::Hadiah Ulangtahun ke tiga dari suami :::

Salam...

Alhamdulilah....

saya dapat hadiah dari hubby..kecik besar,
murah mahal bukan itu yang saya pandang.

Memula saya dapat kad...
tp next day nye 4hb ye..

atas bantal tido ada kad warna pink..tepi
ada angry bird n gajah anak saya nye mainan..
atas kad ada hp saya..

baca sampul pun hati yang keras dah jd lembut.
baca dalam..air mata mengalir sambil tersenyum
gembira.
lama sudah saya tidak dapat kad begini.
first n last time masa berkawan2 dulu masa tu
birthday saya..saya cuti di kampung .(masih belajar dkt uniten.)

dlm kad tu ada ps.. dkt bawah kecik je..
actually dh pasang lampu tido so tak nampak sangat,
tulis ape kecik sangat..
banyak kali baca.. ohh ada hadiah sama..
dalam kereta..uhuhhuhu..
esok pagi la br saya leh tgk..
apa hadiah nye???
*
*
*
*
*
*

cantik kan bungkus.. saya buka baik2 simpan..
uhhuhu


haa.. ni la dalam nye.. cute kan.. comel..
saya suka sangat..LOVE...

Ni la kad dan hadiah nye ...

pssst.......husband saya suka kaler pink ok..lalaalala

saya bagi dia baju pada hari yang sama ok...

hehehe..



2 comments:

mummyrinazone beauty said...

berminat ngan bentuk bungkusan hadiah=)hepi anniversary yea..

Alin In D House said...

chomei yer hadiah tue. sweet sangat.... yang paling cantik bungkusan yang bentuk baju tue. mesti mencabar nak balut tue! salam perkenalan dari alin...

Blog Widget by LinkWithin

::Mama jadi penaja contest::