Monday, December 7, 2009
Home » ::Luahan hati::

::Luahan hati::

Tetiba hati rasa nak meluahkan perasaan...
hati memberontak ingin bercuti.
ingin keluar dari keriuhan ibu kota.
ingin dengar bunyi angin pantai.
ingin bermain di tepi pantai.
ingin merasa bagaimana cuti bersama suami dan anak..
ingin merasa cuti honeymoon.

ingin menenangkan otak yang berserabut.
ingin merehat kan otak dan badan yang bekerja.
kesimpulannye Aku nak g cuti laa.....
abang, bini abg ni dh lama sangat nak gie bercuti bersama abang dan amir.

sape ada idea nak g mana...
dalam msia dh la...
nak g dlm msia pun tak pernah sekali pun ni nk g kuar msia.
bln ni mungkin tak bole ye laa hujan je kan..
klu bole nk tempat yg ada pantai..
budget tak lebih dr rm1000
3 hari 2 malam jadi la.

tlg bagi cadangan..heeheheh


3 comments:

CuppyCakeMommy said...

cameron pun ok

Faryza said...

tq..akan dipertimbang kan.

Mask-roll said...

kalo nk g cameron..tgu musim hujan habis dl k?? bahaye la syg....tanah runtuh...jln licin....kalo dah ok nnt..blh la pg...

jum ikut aku bercuti ke a'famosa resort....leh bwk amir mandi kat a'famosa water world..leh g animal world..byk lg...leh kiter have dinner 2gether our family.... heheheh

Blog Widget by LinkWithin

::Mama jadi penaja contest::