Monday, January 17, 2011
Home » » ::Azri 1 bulan::

::Azri 1 bulan::


Alhamudulilah.. kejap je masa berlalu...

Hari ni anak mama dah 1 bulan...dah besar.. pandai nak borak.. senyum2.. pantang panggil nama dia laju je kepala pusing.DHA banyak dlm susu mama.heheheh makin panjang.. sama muat je ngn bath tab dia.hehee
esok nak gie cucuk.. tgk dh berat laa berat dia.. tp mmg sedap je pegang ... alhamdulilah azri dh minum regular.. malam tido buat masa ni ok.. cukup time tido.. cukup time jaga mau minum la..
amir.. makin sayang adek dia.. tp bila dtg dia pun geram habis laa dia cepuk azri tu.
emmm nampak nye azri nnt lagi banyak mengalah dari amir.. uhhhu tak tau laa bila azri dh besar nanti macam mn...
Kekadang bf azri , amir cam teringin je..hehehe rindu kot.. dh 6 bln stop.







ni Azri senyum..tp tangan mama goyang la..



tgk laa sape kat dlm kelambu tu.


Teringin nk masuk dlm kelambu.. sama panjang je..

5 comments:

Huda said...

sekejap je yer dh sebulan, x pasan pulak :)

muka azri sama macam amir..nama pun adik beradik kan :)

✿etiey erywan✿ said...

ohw dah sebulan yer? alhamdulillah.. nati dua bulan pastu dah boleh merangkak... hehhe nanti dpt adik pulak :p

chugie said...

dh sebulan dh azri ye.. kejap je masa kan.

pas ni turn sy pulak..

owh, si abg buli adik ye.. buli2 manja gitu kan?

wan nurul hezrina abd halim said...

ah kan sekejapjer sebulan dah,,mcm baru lagi awak due=)pasnie turn kitalah pulak ek huda?chugie?

kira dah sebulan pantanglah.pantang bape lama?3buln?

Mask-roll said...

hahahaha...amir!! dah x muat tau dlm mosq net tu! itu adik azri punye plak....hehehe

Blog Widget by LinkWithin

::Mama jadi penaja contest::