Lilypie Fourth Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers
Tuesday, January 18, 2011
Home » » ::Penghargaan Dari Huda::

::Penghargaan Dari Huda::




Alhamadulilah.. terima kasih Puan huda atas pengharaan yang anda berikan.. cantik kan key chain kat atas tu..
nama je org perak tak pernah sampai pun pangkor.. jadi laa dpt key chain pun.. nnt nk gantung kat ofis.. dh byk koleksi key chain aku skrang.. ehh cam ne leh dpt... alaa rajin komen dkt blog huda dpt laa..kan.. heheh tgk entry ni Nak bagi penghargaan kepada mereka
ok laa kan tak menang contest dpt pengharaan pun dh suka sgt. masa tu mama dlm pantang kat bdr tun hussein onn.. daddy kate ni tak da tulis ape sampul pun hampir nk koyak.. ada key chain dlm dia.. haaa tau dh huda laa kasi tu... suka nye.. terus suh daddy snap pic.. tp masa tu tak sempat nk buat entry lagi.. ni je ada masa skit.. curi2..kekekek...

tq huda..
haaa... tq juga untuk entry ini my Bff... cantik sgt laa pic ni... aku curi letak kat sini plak...

haaa.... sangat cantik utk next gathering.. en epull selaku kita nye cameraman jgn lupa snap pic aku ngn bff bersama 4 org anak kami ok.. ko bila nk kawin..??eheheh

Huda.. aku terharu betul baca entry ko.. senyum sampai telinga..hhehee rindu sgt zaman belajar kat uniten kan...semoga persahabatan kita kekal selamanya..
mas... nnt aku bt entry utk ko.. aku cari bahan dulu ok..ekekkeke

3 comments:

Anonymous said...

chantek keychain tuh=)nurul belum terima lagi.hikhik..mcm mana antang?ok?bby ok?

Unknown said...

hehehe..maceh2..aku pun terharu gak ni :)

Mask-roll said...

hahahah...fariza...sbr je lah...

camtulah kiter..even dah x dok uni...nak berkawan smp biler2...

Blog Widget by LinkWithin

::Mama jadi penaja contest::