Tuesday, November 24, 2009
Home » :: Jejalan ::

:: Jejalan ::

Salam...

lama nye tak berblog..heheheh..ni penangan FB la ...mengenai entry yg pening kepala tu..aku dah ambik keputusan akan terus berkhidmat utk POS Malaysia,stelah buat solat istikarah hati ni berat dekat POS lagi..maka surat resign ditarik kembali..banyak benda dah aku pikir macam2 hal perlu dipertimbangkan..

ok..Amir sekarang dah bole angkat buntut n kedepan skit dh..alhamdulilah.susu pun dah makin banyak minum..entah la berat dkt 7 kg kot.tak timbang lagi.tinggi dh 2 kaki tak caya tgk picture bawah ni..

Amir tunduk plak..
ok berdiri tegak nk ukur..

ok la ada keja ni layan picture je la ye..hehehe



mkn chiken hunt dekat sunway piramid

ohhh besar nye mata..


mas ngn aku g makan secret recipe.ehheehe.nk mkn kek je.mas ambik aku keja terus g jj balakong..tp lapar order curry puff..mkn berdua besar kn. best kan sekali sekala bt cam ni.tq to mr johan.muaaaahhh..
akhirnya tahniah bt mas pernantian 1 thn berakhir apabila mas disahkan mengandung.insyaAllah bln 5 thn dpn amir dpt kawan baru lagi.hehehe "baby lahir 27.5.10 ye sama besday dgn mama fariza,ok.."hehehe


yummmy...sedap nye kek ni akmar...tahniah buat akmar yg akan melangsungkan perkahwinan pada 5 disember ni...maaf tak dpt g terenganu..hope kenduri awak nnt tak ujan or banjir..amin...sy dah doa kan ni..hehehe jgn lupa bwk blk doorgift ye...

Amir nak g JJ balakong pahmy dia nak makan dekat Jonny's



pepagi dh bangun nk tgk mama g keja..



hari ahad ...bangun pagi kena buli ngn mama n daddy.. pelik je amir pakai benda ni..comel plak tu..suka dia main jilat mask ni..hehehe



muka kecik leh tutup ngn muka sekali package.hehehe..



"aduh penat laa kena buli",kate amir..hehehe

ps/ esok genap 1 tahun appendix dibuang....25hb nov thn lps juga aku disah kan mengandung..2 in 1..jangan memain..alhamdulilah kuasa Allah sape sangka..kan amir tak da ape2 effect dr operation appendix..masa tu amir baru 4 minggu dlm perut.Terima Kasih Ya ALLAH..

3 comments:

Mask-roll said...

amir dah rupa daddy sebijik!!!

apelah mama riza nie..pandai jer ckp 27/5...26/5 la..kalo aku leh tahan samapi 27 tu..aku tahan la...wakakakakak. leh celeb skali dgn mama riza nnt..hehehehe

Faryza said...

hehehe....tahan.. pujuk dia join 27 hb nye besday..ehehhe ibu dia pun 27hb feb kan.cun la tu..

Mask-roll said...

dah tukar la weh...3/6/2010....heheheh. dia xnak join 27 la..huhuhu

Blog Widget by LinkWithin

::Mama jadi penaja contest::