Tuesday, September 15, 2009
Home » ::tot..tot...posto..posto kad raya dari fariza::

::tot..tot...posto..posto kad raya dari fariza::

Selamat hari raya buat semua sahabat dan pelawat blog faryza...terima la kad raya yang tak seberapa ini ingatan tulus ikhlas dari faryza untuk anda semua...



Khas buat sahabat aku di bawah sila gantung kad raya ni dekat dinding blog anda..tanda ingatan saya dihari raya untuk anda..terima kasih...



antara sahabat yang di ingati...

huda
mastura
pok din
Laila
kak ara
kak norra
kak iris
kak yatie
wanie
hariza
epul (doc)
epull (woit dah berbulan xupdate blog)
anita
amie
shida
en eyman
cikCT
mummy qis
dan kepada anda yang melawat blog ini.

Terima kasih..semoga perjalanan pulang ke kampung tiba dengan selamat..amin..
selamat hari raya...











5 comments:

Pok-Din Inc said...

nk yang original...
posto anta la ke umah saye. hehe

Mask-roll said...

nanti amir dtg umah uncle lan ok? nanti aunty mas bg duit raya tuk amir!hehehehe

Faryza said...

>>pok-Din Inc
alaa dah tak sempat laa pokdin

>>Mask-roll
terima kasih mas gantung kad raya kat umah ko.heheh
of course amir datang nnt..nak try sofa baru aunty mas..dapat 2 sampul kan,1 uncle lan kasi, 1 lagi aunty mas bg..waaa syok nye raya.eehehhehehe

Pok-Din Inc said...

eh.. uncle din nk sampul jugakkk.

mazni namaku said...

fariza..
thanks ya...
walaupun hanya di alam maya ini..
tapi..
amat besar ingatannya...

Blog Widget by LinkWithin

::Mama jadi penaja contest::