Lilypie Fourth Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers
Tuesday, May 31, 2011
Home » , » ::Hadiah Contest Aksi si Cilik Berbasikal ::

::Hadiah Contest Aksi si Cilik Berbasikal ::

Salam..
Terima kasih pada semua peserta yang sudi contest Aksi si Cilik Berbasikal

Seperti yang di janji kan..

saya adalah penaja hadiah bagi

4 hadiah saguhati (2 lelaki + 2 perempuan)

Buku untuk anak-anak tajaan Faryza dan voucher bernilai RM10 tajaan beautiliciouswardrobe

Tahniah pada semua pemenang.

4 peserta yang akan terima hadiah dari saya adalah :

4th-winner5th-winner g-4th-winnerg-5th-winner


Terima kasih daripada saya:


Ni hadiah nye..
saya dah bagi posmen kul 3.30 ptg tadi.
inSyaAllah esok lusa sampai la..

Apa dalam tu???

setiap peserta akan terima satu buku dan 1 kotak color.

*
*
*
*
*
*

Ni la hadiah nye..



Klu dah sampai inform saya..
tq

pssstt: saya baru habis buat BW pada semua peserta GA saya..
tq nnt sy post keputusan nye secepat mungkin.

2 comments:

Erin - Ibu Qistina + Qaisara + Qamilia said...

once again... thanks faryza... nice talking to you via sms :)

Unknown said...

eh, dah post yer.. sure dah sampai punya.. sorry sbb kakyong lambat check., nanti kakyong post n3 ni kat blog... pinjam gambor yer.. ;)


n3 terbaru kakyong
novel kasih yang suci – baca online (non-full-version)
Selamat pengantin baru–Shukuri & Asikin

Blog Widget by LinkWithin

::Mama jadi penaja contest::