Thursday, May 19, 2011
Home » , » ::Jejalan ke Rumah Huda::

::Jejalan ke Rumah Huda::

Saya berjaya sampai ke rumah Huda di Manjung.
Cuti wesak yang lepas saya balik kampung. on da back to KL saya singgah di manjung. rupa nye rumah mak sedara saya satu fasa dengan huda. emm senang sangat la kan. makan tengah hari rumah mak sedara saya. makan petang rumah huda. heheheh..
memula ronda dulu ke rumah huda.. mmg strategik sangat huda letak mainan husna depan pintu.. mmg jd tarikan pada amir. kita singgah kejap je cari rumah.. jap lagi br nk gie umah huda.
tp amir dah buka sandle nk masuk rumah. lorr.. terpaksa mama ngn daddy masuk sama. pastu tak nak blk. ajak ( 'go car' = naik kereta bahasa amir) pun tak nak..nk je mama tinggal dia kat situ..hehehe terpaksa angkat dukung masuk kereta..
budak tak reti nk balik

ptg gie umah huda.. amir buat kerja ngn mainan husna.. husna jd patung....


nak salam tp tangan gengam kuat.. nagis tgk huda pengang azri.huhuhu...


lukman sedap tido br lepas BF tapi mama fariza kejam kacau dia tido... angkat dia..heheheh..

kejap je duk umah huda.. kami nk blk KL jauh lagi kan.. nk jln lumut jap.. nnt laa kita dtg lain ye umi huda. umah huda tgh pasang air cond.. so agak menganggu gak la kami dtg ramai2..heheheheh ada aku kesah huda?? hahahaha.....
lama sungguh tak jumpa kan huda....

lama tak jumpa ibu n ayah huda... tak sangka ibu huda rindu fariza..kekekekek

emmm tp husna xnak kawan ngn mama fariza pun..:(( sob...sob..sobb....
hehheheh

ps:/ more picture nnt aku upload.. camera anak sedara aku..


5 comments:

Huda said...

hehehe..tu la psal..apa la husna ni? x sporting kan :) dulu dia ok dgn org, sejak dah beso2 ni dia sgt tak suka bile org tegur dia..mesti dia tunduk diam membatu :) entry aku esok auto publish tp xde gambarla..lupe bawak turun kamera aritu :(

Zura said...

comey baby tido..

etiey.com© said...

alahai comelnya baby tido...

kakyong said...

kawan sekolah ke huda & faryza.. ;)




n3 terbaru kakyong
Menang strawberry white coffee GA Eyriqazz@GTO
NOra Elena–review episod 3
Aliya boleh tulis dengan betul

Faryza said...

kawan uniten.. kawan 1bilik apartment dulu..heehheh

Blog Widget by LinkWithin

::Mama jadi penaja contest::