Monday, February 21, 2011
Home » » ::Mama bersama Pak Nil::

::Mama bersama Pak Nil::

Salam..

Alhamdulilah.. dah lama nak jumpa Pak Nil. tapi bila dah jumpa tangan mengeletar.. dah macam nk gie interview.. gila gemuruh... xtau nape tapi mmg minat gila ngn Pak Nil ni.

waaa.. sama laa gaya kita.kekeke tq Pak Nil...
love u paknil
mmg terbaek!! sgt sporting. tp nape la saya gementar sgt tadi.
sayang.. mama tak pakai baju sama ngn Pak Nil.
mmg dah try pakai baju ni pagi td. tp ketat skit kat perut. tgu lagi 2 minggu
perut turun leh la pakai blk.. harap2 laa..hehehe
tak sangka plak Pak Nil pakai baju ni.
hari isnin mmg pegawai kena pakai baju koprat..

nnt mama citer panjang ye.. ni dh waktu pam susu Azri...



psstt: dulu nak bubuh nama Azri nama Aznil tapi jenuh cari maksud tak jumpa.ekekekek


3 comments:

Zura said...

waaaaaaaaaahh..dapat jumpe pak nil...

✿etiey erywan✿ said...

ehh seronoknya. samalah kita minat sgt dnegna paknil.. sempoi kan

EiJa ZaQuaN said...

sama la eija pun minat ngan pak nil..
mmg the best pengacara..

Blog Widget by LinkWithin

::Mama jadi penaja contest::