Lilypie Fourth Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers
Thursday, April 14, 2011
Home » » ::FeedBack HB::Berpuas Hati Dengan Service Yang Heartbeat.my::

::FeedBack HB::Berpuas Hati Dengan Service Yang Heartbeat.my::


Apple crystal-small

Bersempena birthday mak mertua saya pada bulan lepas, sy suggest dekat johan untuk order Apple crytal- small.. sangat cantik dan menarik hasil dari heartbeat.my
penghantaran pun cepat. saya ada buat feedback dah dipost kan dlm blog heartbeat.com
Berpuas Hati Dengan Service Yang Heartbeat.my jemput laa tgk ye kawan..
Mak mertua saya sangat suka apple crystal ni...

lepas buat feedback ni sy dapat voucher 20 % Yeaahhhaa..
masa bayar apple crystall dekat atas saya dapat 10% diskaun dan dlm account HB saya dapat self purchase dapat 20% harga apple crytal rm29.00 so saya dapat rm5.80.



baru2 ini saya ada order car sign untuk my lovely brother birthday dia 16hb ni. so saya gunakan 10 % . harga sign car rm 19 - 10 % jadi rm 17.10. saya dapat rm 3.42 20% dr self purchace.
saya dapat lagi 10 % diskaun. so saya ada 2 voucher tak guna lagi.

emmm bagus laa kan HB ni tak pening sy nk cari hadiah..heheheh

tapi tak ramai sgt la nk klik hb sy.. kak yong rajin click..tq kak yong. sy pun dah klik kak yong nye HB. sejak 2 menjak ni busy.. tak sempat nk bw.. klu bw pun tak tinggal jejak.. teruk kan..
sy akan usaha tinggal kan jejak lepas ni sambil klik HB kawan2..hehueu

4 comments:

mizayusof said...

cantik :)

eija_sweetmama said...

hehe..cantik2..
bertambah syg mak mertua nnti..

eija singgah klik sekali HB disini
thanks klik2 my hb ye..:)

Unknown said...

wow.. berbaloi kan selfpurchase.. dpt juga poin ($$$) yg menambah eaerning HB...

kakyong punya semalam tak tau sapa yg beli brg,.. kakyong pun dpt sikit habuan... suka sangat.. nanti nak buat n3 kat blog..

Zura Tahir said...

bagus service yg HB buat...tp ade org hilang duitlah cm ne tue..

Blog Widget by LinkWithin

::Mama jadi penaja contest::