Saturday, March 12, 2011
Home » » :: 84 Hari sudah bole Meniarap::

:: 84 Hari sudah bole Meniarap::

Alhamdulilah..... Azri dah bole meniarap semalam jumaat 11.3.2011

Lepas pantang aritu dah bole pusing badan skit2 dah.cepat dia.. agak nye dah besor dlm perut kan cepat la skit.uhuhuh klu kita letak bawah je kejap tgk kepala dia dah ke arah lain.

4 hari lepas dia marah2 lepas tu dpt meniarap tapi tangan tak lepas. semalam, mlm mama letak dia dekat bawah, dia cuba meniarap, tangan sangkut.. dia usaha gak sampai tangan lepas.. pastu pantang terbalik kan, mesti pusing blk.

pagi ni dah laju dia pusing.. tangan pun dah pandai control bagi betul... lama tak menangi plak tu.. sian tgk penat mama akan pusingkan dia.. kejap je mama pandang ke lain dia dah pusing blk.uhuuh...

adik cepat besar, senang bole main ngn abang amir.skrang kena buli je.hahahha

1 comment:

Mask-roll said...

bagus azri!!

cam kwn dia jgk..ahrith genap 3 bln dah full menyarap...kat rmh tokma dia plak tu..kat kelantan..hehehe

Blog Widget by LinkWithin

::Mama jadi penaja contest::