Friday, March 18, 2011
Home » » ::Senyum Azri, Amir dan Daddy::

::Senyum Azri, Amir dan Daddy::

senyum... tak perlu kate apa2..senyum tak perlu kate apa2.. senyum tak perlu kate ape....

klu 3 buah hati mama senyum.. cair hati ini..... so lagu ini mama cari lirik dia khas untuk 3 org diatas...

Amir bila mama marah.. kekadang senyum terus hilang nak marah.
Azri sangat suka senyum sampai nampak lesung pipit rasa nk cubit2 cam lirik lagu .
Daddy @ abang sayang sangat susah nak tgk dia senyum sangat mahal... bila dah senyum tak perlu kate apa2...

Lirik Lagu Senyum - Malique ft Najwa


Senyum senyum senyum

Senyum senyum


Verse



Kacak luar

Kacak dalam

Kacak dengar sini

Kalau saya senyum


Awak mesti senyum sekali

Kalau kita senyum

Semua orang berjangkit

Bila semua orang senyum

Dunia tiada penyakit


Chorus



Senyum

Tak perlu kata apa-apa

Senyum

Tak perlu kata apa-apa

Senyum

Tak perlu kata apa-apa

Senyum

tak perlu kata apa-apa


Akhirnya sempurna tiga album pertama


Bunyi macam koleksi hits terbaik orang lama

Dah ku kata ku takkan henti sampai tua bangka

Kalau habis abjad aku rap dengan angka

Satu dua tiga anugerah diterima

Oh itu tahun lepas tahun ini cuma dua

Tersenyum tiap kali kalah dengan Nurhaliza


Ditertawakan oleh anakku Inca Medina


Oh Inca Medina orang secantik nama


Cantik luar cantik dalam cantik macam mama

Hati macam grandmanya anginnya macam papa

Kalau dah merajuk nampak muncung sampai sana

Sebelum jadi drama dah tahu nak buat apa

Nyanyi balik lagu ayat lama ayat mama

Wanita hari ini jaga sensitiviti

Kalau buah hati merajuk boleh cuba ayat ini



Ay cantik luar cantik dalam cantik dengar sini


Kalau cantik senyum cantik mesti cantik lagi

Senyum sikit nak tengok ada tak lesung pipit

Kalau tak ada pun aku masih mahu cubit



Ulang Verse



Ulang Chorus


Ay buai tinggi-tinggi sampai ke puncak awan


Dengan kumulus dan nimbus aku berkawan

Aku bukan rupawan aku bukan jutawan

Tapi aku punya satu senyuman yang menawan



Baru mukadimah nampak macam sudah tertawan


Dengar kata hati perasaan jangan dilawan

Kalau takut mula-mula kita boleh berkawan

Duduk dulu biar ku belanja kopi secawan

Apa rasa sentiasa jadi bahan perhatian

Apa rasa jadi cantik kacuk cina pakistan

Apa rasa jadi seksi suka tak diperhatikan

Apa rasanya terima bertubi-tubi puji-pujian



Tu boleh pun senyum cantiknya gigi


Sepuluh markah penuh seharusnya ku beri

Wanita hari ini harus pepandai puji

Kalau dia jual mahal boleh cuba lagu ini




Ay cantik luar cantik dalam cantik dengar sini


Kalau cantik senyum cantik mesti cantik lagi

Senyum sikit nak tengok ada tak lesung pipit

Kalau tak ada pun aku masih mahu cubit

1 comment:

kakyong said...

mana gambor depa tersenyum....
lagu ni memang best.. pernah dengar bbrp kali

Blog Widget by LinkWithin

::Mama jadi penaja contest::