Lilypie Fourth Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers
Wednesday, March 9, 2011
Home » » :: Halo En Nuffnang::

:: Halo En Nuffnang::

Hi en nuffnang..

maaf laa saya cuti bersalin blog saya tak active. lps je cuti keja datang bertimbun2..
skrang saya cuba manage time saya. saya dah kembali aktive blogging.
mari la bagi saya BE baru. lama sudah blog saya sunyi tantap BE.

ohhh tak lupa juga... saya nak mengucapkan terima kasih pd en nuff...

saya punya earnings dah bole cash out..setelah sekian lama. hehehe seronok sgt.. walaupun tak seberapa. saya sgt gembira. tp saya tak cash out lagi.nk kumpul banyak skit.hehehe oleh itu tolong la bg sy BE baru.

hehehe terima kasih...


pssst: mama dh buat entry schedule...pasal azri dlm nursery.. tungguh nk cari pic..

3 comments:

Unknown said...

bestnye.. dh leh cash out kan duit nuff ye.. leh lah share2 kan??? ekekkkee

Faryza said...

ehh org dlm pantang dh online..heheh

Unknown said...

tahniah dah cash-out..

update n3 hari2 & njoy blogging.. nanti ade lah BE melekat.. ;)

Blog Widget by LinkWithin

::Mama jadi penaja contest::