Monday, December 6, 2010
Home » » ::Adek nak Lahir Tahun Baru::

::Adek nak Lahir Tahun Baru::

Salam...

Sabtu lepas, sepatutnya ada check up 39 weeks.tapi doc EL ok.. so tunda 11.12.2010.tu dh kira 40 minggu. emmm memula mama n daddy agak kurang selesa.. sbb dok rasa kepala adek dekat belah kiri... klu amir dulu walaupun lari still ada turun tanda nak bersalin.
emmm mama tawakal je pada Allah.. lagi pun adek gerak aktif menari2 kuak lentang kupu2 dan macam2 dkt dlm perut ni.. benjol sana sini. so mama decide.. tunggu je laa 11.12.2010 ni or klu turun tanda baru gie hospital. klu sabtu ni doc ckp mmg tak leh normal.. so mama berserah je operation ... janji anak mama lahir ngn sihat dan selamat... pssst.. daddy kate tunggu adek sekolah baru leh no 3 klu operation..weee...... lama mama cuti.. syok3...

Hari ini hari akhir kita berada dalam tahun hijarah 1431. lagi beberapa jam akan masuk 1432..
banyak dah target tarikh ni.. so ni yang terakhir.. adek nk tunggu masuk tahun baru laa mama...kan.. heheheh so kita tunggu je laa bila adek nk keluar.

Malam td mama dok rasa kepala adek kot bonjol2 dekat kiri.. sambil usap mama selawat n pujuk adek suh gie ke tgh blk..masuk blk pintu rahim... harap2 adek drg la.. pastu ni dkt ofis.. menekan2 kat bawah ni.. pastu rasa keras bonjol kat ari2.. agak nye adek buat percubaan ke 2 daddy ckp.. mama doa je laa adek berjaya.huhuhu sakit tulang pelvis pun terasa balik ni.. dh 1 minggu hilang aritu...entah laaa ni hanya gerak hati mama je.. tak tau laa klu doc scan tgk cam ne.

Ok laa.... Selamat menyambut Maal Hijrah 1432....

esok cuti... jom gie jalan.. kasi cepat skit bersalin...uhuhu leh tak cam tu?

chow...


6 comments:

Huda said...

bagus jalan2 tu naik turun tangga ke ok gak..cam aku dlu lenjan p jalan pasar malam laju lak..adik aku bising..hehe...esoknye dh ade tanda :)

Faryza said...

tu laa... menarik kan..heheh

~~@lyci@~~ said...

wah, adik nak kuar tahun baru yer.. salam 1 muharam utk faryza & family.. harap smuanya selamat yer ;)

♥ Anje a.k.a Mama_Balqis ♥ said...

kira eksercise turun naik tangga ni moga senang bersalin nanti k

Mask-roll said...

biler adek nk kuar..ibu n abag harith nk g tgk..huhuh

EiJa ZaQuaN said...

oh nak due sgt..moga selamat sumenya.. :)

Blog Widget by LinkWithin

::Mama jadi penaja contest::