Wednesday, December 1, 2010
Home » » ::December sudah datang::

::December sudah datang::

salam..
Alhamdulilah hari ini sy rasa makin sihat dr smlm. smlm kontraksi banyak tp tak tetap.Waaa bagus nye adek ni... dia nak lahir bulan december juga laa...

Semalam johan dah risau siap ajak gie hospital dah.. tp mama bertegas tak nak gie. lepas makan buger n sosej mlm td.. terus rasa segar je..hehehe nyum3.. johan masak plak kan...

Klu amir lahir 3.07.2010 pada hari jumaat, agak nye adek pun nak 3.12.2010 pulak kot..
mama lahir 27.05 daddy plak lahir 27.10. sama haribulan je..kot anak2 mama nk ikut sama kot.hehehe bagus gak senang nk igt kan.. bulan n thn je beza.

Pastu malam tadi juga mama dah minta johan buat cabutan untuk follower bertuah... nnt mama umumkan ye... masa tu amir dah tido.. so tak leh la nk guna tangan si kecik bt cabutan kan. mama ada ambik gambar sebagai bukti tau.. mmg tak da laa pilih2 kawan org ape pun.. ni terpulang pada nasib follower tu. tp klu follower tersebut tak jawab dlm masa 48 jam mama bt cabutan lain. tak buang lagi ok nama korang..

ok laa nk gie edit pic jawapan.... chow...

1 comment:

Huda said...

hehehe..aku mesti x bertuah kan :)

Blog Widget by LinkWithin

::Mama jadi penaja contest::