Wednesday, December 1, 2010
Home » ::Jawapan Teka Kereta::

::Jawapan Teka Kereta::

Halo haaa!!!! Ramai yang tak sabar nak tau jawapan kereta apakah itu.. lalallala saje je buat tertanya tanya kan . actually ni kereta kak nor kereta kakak kepada mama ok. tak mampu lagi nk pakai kereta ni...heheheh ok ok.. jom kita tgk pic kereta nye...

*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*


Kita tgk bahagian sisi... ada sesapa rasa jawapan dia betul????

*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*

Belakang bonnet ni ada jawapan nye...


Kasi zoom jawapan nye...

Naza atau Kia FORTE


Dah puas hati tau jawapan...

ehhh ada yang dah senyum ....
ada pulak yang bermasam muka...
Sabar-sabar.. ni baru jawapan nye..
Tapi sape yang jawab paling tepat dan cepat???
paling tepat ada beberapa orang..
so sapa yang cepat jawab????
nanti kan next entry

ok....

7 comments:

Nadiah Azharuddin said...

alaaaa salah!! ahahahahaha tp cun gak kete ni eh?

Faryza said...

hehehehe.. ha ah..cun merasa laa naik kereta org ..sendiri tak tau bila mampu.uhuhu

EiJa ZaQuaN said...

wah jwpn sy betol..tp tu la agaknye sape la yg paling cepat..teka jwpn yg betol..excited nak tunggu sape pemenang dia ni..:)

Zura said...

hahaha..sekali salah daaaaaaa..

Innanie | Ariffin said...

tahniah dapat kete baru~~

alaaa salah plak! heheheh... saya tak mampu lg laa beli kete!

btw, nice & creative contest!

Faryza said...

kereta kakak sy....hehehe sy pun tak mampu lg laa kak innanie..
creative ke?? hehehe tq

nadratul said...

hahaha ! taktau pun ada kereta niee -.-

Blog Widget by LinkWithin

::Mama jadi penaja contest::