Friday, December 31, 2010
Home » » ::Azri kembali kerumah::

::Azri kembali kerumah::

Salam..

ni entry ringkas je ye... nnt mama citer selanjut nya.

balik dari hospital khamis lalu 23 dis 2010. azri kurang minum sampai kena paksa dan kurang nagis.. ahad demam turun naik..isnin mama bwk g hospital demam tinggi terus warded..mama pun sama warded teman azri sbb mama fullybf. alhamdulilah rezeki azri banyak susu dia.tapi dia pulak kurang minum. ni baru 2 minggu. tapi EBM dah dekat 40 botol....
hari ni jumaat 31 dis 2010 azri pulang kembali kerumah alhamdulilah...dah sihat.

Moga dengan kedatangan tahun baru lagi beberapa jam.. azri sihat sentiasa..amin...

mama duduk kat hospital dan pandai dh laa keja kat nursery. hari2 tgk nurse buat keja. bosan dlm bilik.ohhohohoh

ok.. cerita lanjut nnt.. kita sambung..azri buang air besar plak...tp tido..nnt tak ganti pamper merah plak buntot..

Selamat Tahun baru 2011


5 comments:

W a n i e said...

salam kak faryza,

selamat tahun baru 2011 Masihi.. semoga akak &sekeluarga sihat2 hendaknya.. Insya ALLAH.. =)

lily azliyana @ mama zara said...

Salam Faryza..

Congrats yek dh selamat melahirkan bby nombor dua..hope baby sihat2 aje..=)

Mask-roll said...

azri x sehat ke...hur..sowi geng... aku xdpt lg menjengah ko..hubby outstation..weekend lepas... mmg dok umah je lah aku.. xbest nk lawatko xde hubby..sbb ko lawat aku dua2 dtg.. ape2pon insyaAllah aku pastikan akan dtg tgk ko b4 ko balik kg...yer... sowi sgt..

wan nurul hezrina abd halim said...

harap cepat sembuh k..risau gak kan anak2 kecik demam.teruskan nyusu bebanyak biar cepat chat dier..teruskan juga wat EBM sementera susu masih banyak=)tahniah

chugie said...

slm tahun baru buat faryza and family..

azri x sihat ye? siannye die.. hope makin sihat dan minum susu banyak2 k!

Blog Widget by LinkWithin

::Mama jadi penaja contest::