Wednesday, December 8, 2010
Home » ::Gigih Suamiku Balut Hadiah::

::Gigih Suamiku Balut Hadiah::

Salam....

yeee semesti nye korang sebagai pemenang contest teka kereta tertanya2... bila laa faryza ni nak hantar hadiah kat kitorg kan.. dah laa dia nk bersalin.. tp tak bersalin2 lagi...huhuhuu kan..kan..kan..
waaa sejak bila aku aku ada deria lebih baca hati korang ni kan..kekekekek

ok... laa layan je pic ni... nnt dah post aku bgtau...

ok ni kotak yg dh modify


ni hadiah korang yg dh rap ngn plastik


masuk dlm kotak ye..









bole nampak nama anda kan..


tgk laa gigih suami aku balut hadiah korang.. dh balut buat kotak plak tu kan.. kena ckp tq kat mr johan tau..hehehe


1 comment:

Huda said...

tq encik johan :)

Blog Widget by LinkWithin

::Mama jadi penaja contest::