Thursday, December 9, 2010
Home » ::Hadiah Adek, Amir, Mama::

::Hadiah Adek, Amir, Mama::

Salam.....

Alhamdulilah... kak yong pilih nama mama untuk lucky no 45555... berbaloi gak bangun tgh mlm.heheeh
tp mama blur kejap nk pilih hadiah ape..watermark or signature or susu kambing hi-goat. Tanya pendapat daddy... kate nye ambik laa susu tu..kan tak pernah rasa.. leh laa rasa..klu ok leh beli nnt2.. lagi pun mama ada pernah baca org ckp susu ni baik utk BF.


ni result nye.. mama print screen dr blog kak yong


Semalam juga mama dah dapat parcel baju adek n amir hasil menang GA MOBS dari penaja Baby Tales Loft.
tengok entry ini
::Menang juga!! WINNER - MOBS Giveaway #5 ::


ni adek nye..


ni amir nye..


bole laa skit2.. yang lain 1 pun tak da rezeki lagi.uhuhuhu

untuk daddy mana??? daddy pun ada rezeki dia... tp mama citer next week laa.. Allah maha Adil kan.. dia bagi rezeki kat kita 1 keluarga.. good luck daddy.... mama sentiasa doa yg terbaik utk daddy.. amin.



2 comments:

Huda said...

alhamdulillah rezeki sentiasa ada..lmbt atau cepat je kan.

kakyong said...

hadiah tu kakyong baru pos minggu ni.. tunggu ya..

Blog Widget by LinkWithin

::Mama jadi penaja contest::