Friday, November 12, 2010
Home » ::Adek 36 minggu::

::Adek 36 minggu::

Salam...

Hujan pagi ni..sejuk tido pun best kan..mmg mama tido pun dlm kereta tapi.perghhh sakit badan ,pinggang segala.lama jem... tu sbb mama lambat bersiaran pagi ni.

Alhamdulilah pepagi bangun mama rasa gembira sangat. adek dah cecah 36 minggu hari ni...syukur sgt...doa mama hari2 biar adek lahir cukup minggu. klu ikut Amir mama dh kat ward hari ini.huuhhu
Semoga doa mama lagi satu di makbulkan Allah hendakNya.amin....
Adek masih aktif dlm perut mama.kekdang mlm2 mama terjaga sbb terkejut ngn tendangan adek.husss... adek dok tgk abang amir dia aktif dia pun sama naik aktif.huhuhuhu....

Adek mama ada beli baju raya haji..adek bagi mama raya dulu laa ekkk leh kan.hehehee
Pagi ni sarapan roti bakar n telur separuh masak..perghhh sedap cicah2 telur...lama tak makan.syok nye. Pama baru dah keluar hari ini... sape blum dapat lagi cepat2... byk topik menarik..

ok laa sampai sini dulu.


7 comments:

Nia said...

harapnya semua selamat Faryza. Insha' Allah. setiap kelahiran berbeza kan, kalau si abang tak cukup, tak semesti adiknya sama. jgn risau ya.

Faryza said...

Terima kasih nia.. semoga apa yg nia ckp dimakbulkan Allah.

chugie said...

wah.. dah x lama je tu baby nk kuar.. moganye semua di permudahkan ye..

Huda said...

hhehehe...x lame dh tu :)

wan nurul hezrina abd halim said...

tak lama lagidah nie..semoga semua dipermudahkan yea..mesti tak sabar dah nak bau bby..wangi...

Faryza said...

huhhuhu... tunggu laa minggu dpn.heheeh leh mama dia raya dulu.tq chugie semoga Allah mendengar doa kalian smua.

Afra Yuri said...

semoga dipermudahkan. Amin. :)

Blog Widget by LinkWithin

::Mama jadi penaja contest::