Tuesday, November 23, 2010
Home » ::Raya Haji 2010 :

::Raya Haji 2010 :

Klu tgk entry kat bawah ada 1 pic mak buyong kan..
hehheh itu laa baju raya nye.. ni laa 1 st beli baju raya beb..
*
*
*
*
*
*
*



lihat laa tgk laa mak buyong bergaya dihari raya serba hijau gitu.. bersesuai ngn tema hijau
background pun kehijauan la kan. ehheeh

36 minggu 5 hari...besarkan perut ku..
hehehe
tukar ayat ramping kan pinggang ku.kekeke

ceh org suh tangkap ngn kereta skali emmm
cuba teka kereta ape ni??
psstt tgk leh pakai lagi cincin kawin, tunang n couple..


Masih leh lagi dukong amir ok..emmm tp kejap2 leh la..
nape baju ni pun dh nampak ketat???emmm

comel je daun ni sama tinggi ngn amir.hehehe

bergaya ngn botol susu.


tgk laa semua benda dia leh jadi kan kerusi.
beli kerusi betul dia modify jd mainan plak


suka haa.... dlm tu ada susu dia...sabar je.

takut2 berani berdiri kat tebing.

Amir suka duk main daun tu sbb sama tinggi ngn dia.

BBQ time... tgk laa sape org kuat nye..
en johan mmg suka bt bbq.

yang kiri tu lidah lembu.johan yg mengidam.
jgn tny aku tak rasa pun..

Active sambilan isap shisha..

pandangan dari atas.

Effect api bakaran bbq

antara bbq: lamb, daging korban, sosej, ayam n lidah.

angkat letak atas meja habis.. mmg kejap je laa

nasib baik amir tgk je ok..hehe entah nk bt aksi ape ntah.

ohhhh rupa nye diorg nk bt aksi ni.huhuuh
siap ada instructor lagi.ehhehe amir tgk je dr jauh.

15 comments:

[-suziey-] said...

adoi..saratnyeeeeee

Nia said...

hehe,...saya dulu masa preggy cukup hangin kalau org panggil mak buyung,..tak tau nape.

Faryza said...

ohh saya tak ..pe bukan senang nk dpt gelaran ni.hehehe

shi3la said...

wahh baju raya yang gojesss...

besnyer bbq..:)

FIFIEY LYCHEE MARATION said...

gaya gambar lastt tuu.. wahhh, pelakon watak filemmm aksi eh? btw, selamat hari raya korban, maaf terlewat wish!

Faryza said...

Shiela : terima ksih.. mmg best sekali sekala kan..
Fifiey : entah le bebdk tu main.. selamat hari raya..

Mask-roll said...

shantek baju raye mama...huhuhu

Faryza said...

hehehe.. senyum kambing sampai telinga..hehehe tq2..

chekna @ mama ziyad said...

cantik baju tu... bukan selalu dapat bergaya camtu kan...

Faryza said...

hahaha.. betul2 agak nye klu tak mengandung n perut makin membesar tak da nk merasa pakai baju raya haji.
selalu ulang pakai bj raya pose je.huhuhu
kan.. tq

imanmom said...

nak dapat baby kembar ke?
mesti tak sabar tu!!
tahniah

Faryza said...

hehehe... ikut kan scan ada nampak 1 orang je. tak tau laa klu keluar 2 org nnt.
perut je besar kot.. air banyak kot. baby dlm 2.5kg gitu je..

✿ EyZa ✿ said...

lawanya baju faryza.. :)

Faryza said...

hehehe.. tq eyza..

missrivebell mumun said...

oo mak aih..
vogue preggy mummy

Blog Widget by LinkWithin

::Mama jadi penaja contest::