Thursday, November 25, 2010
Home » ::Selamat Sampai::

::Selamat Sampai::

Alhamdulilah.. johan selamat sampai kul 8 mlm td.
aku blum jumpa dia lagi... mlm ni kot br jumpa. tak da ape shopping sgt.. hati ada kat sini jasad je gie jalan kat sana.hehhe
tak2 pe.. syukur Allah makbul kan doa aku supaya sihat sementara johan tak da kat sini.

Malam tadi suspend la juga.. contraction dekat 1 jam regular.. buat relax je.huhuhu pagi ni pun sakit skit.... emm nape hati ini tak senang.... emmmmm tak da mood... melayang2 rasa nye. pagi td dh la tak leh buang air jenuh duk tunggu lama.. kat ofis br leh setelah aku minum 500 ml air ..huuhuh

Okey adek.. daddy dah balik... mama rasa nye dah sedia nak bagi adek keluar bebila masa pun.
esok jumaat genap 38 minggu mama bawak adek dalam perut mama. sabtu ni kita jumpa doc noraini...

emm tak da mood nk bt ape pun.... tp selera nk mkn KFC ..leh ke aku gie jln ke CM ye lunch ni??emmm nnt pikir2 kan.oohhohoho

dh laa melalut je.


2 comments:

W a n i e said...
This comment has been removed by the author.
W a n i e said...

salam kak faryza..

moga selamat semuanya.. insyaALLAH.. wanie plak rase berdebar.. =)

Blog Widget by LinkWithin

::Mama jadi penaja contest::