Wednesday, November 24, 2010
Home » :: Update contest , Daddy dan Amir::

:: Update contest , Daddy dan Amir::

salam..

Memula skali saya ingin mengucapkan terima kasih pada yang sudi join contest saya...
Baca syarat2 tu bebetul ye kawan2.. ada 2 kategori hadiah..eheheheh
Buat masa ni ada 15 orang yang menyertai... masih ada masa lagi nk join.. cepat2..
Johan ckp dia ada beli 3 Fm yg sangat unik dari Chaingmai..tak tau la unik nye cam ne kan.
Setakat ini belum ada jawapan yang betul lagi. saya masih mencari jawapan yang tepat dan cepat. tapi jangan risau pada yg dah teka anda ada kategori ke 2 utk mr random pilih. so jgn lupa letak ID FOLLOWER DLM ENTRY ANDA.

Hari ini dah rabu.. Cepat masa berlalu.. pagi ni johan dah siap2 kemas nak berangkat pulang ke Malaysia... tapi malam ni br sampai .sbb transit lama kat mana entah. lupa dah.
Last mama berjauhan ngn daddy masa amir lahir..tp still dlm msia n bole calling2 kan. ni sms je bole lain lorrr... so org kate sayang bini tinggal2 kan..kan.. tp bini dh sarat ok..cam ne plak kan..heheheh
Tetiba rasa rindu membuak2 dan cinta makin berputik.. pssst ada org yg nk muntah ke?hahaha ada aku kesah... betul ckp kau..kate kau.. hehehe
daddy bagi sms dah siap nk check out.. so mama reply ok semoga selamat sampai ku menanti mu..
dpt reply dr daddy: i tak sabar nk jumpa u.. awwwk!!!! ( klu mama cerah merah kot pipi ni kan..)hehehee gedik jap..
lama tak dpt last sms : sayang ayang..rindu ayang.. or love u , miss u..muaahhh..
haaa masa cam ni laa br keluar blk sms cam gitu..
rasa nye mmg terapi laa klu kita ni berjauhan ngn hubby kan.. bagus gak sekali sekala..

Amir.. semlm duduk umah kak nor.. aku nk gie keja dia tgk tv.. lama teringat terus naik atas.. habis dia masuk smua bilik cari aku sambil mata dh bertakung air mata.. cari2 tak jumpa dia gie tgk tv blk. susu plak tak mau minum bibik kate tp suap nasi mkn banyak.. ape org makan dia nk mkn.. mode mkn laa tu.. ok laa ada kakak abang cuti sekolah leh layan dia. tido 2 kali tp kejap2. alhamdulilah yang penting dia tak melalak..
pagi tadi pulak dh sibuk kepit ngn mama masa nk gie keja. tp mama buka tv dia dh celepuk depan tv sambil goyang2 tangan. pastu ada plak upin ipin dia suka laa.. lega dia tak pandang mama keluar tadi. ni skrang tgh bt ape ntah laa...




4 comments:

♥ Anje a.k.a Mama_Balqis ♥ said...

macam2 cerita ada dalam satu entry...all teh best

Faryza said...

kesuntukkan idea n pic... hehehe tak leh cam tu kan anje..nasihat skit kat bdk br belajar ni.heheheh

Cute MuM said...

contest ape nie?? nak join jugak..

Faryza said...

update contest laa... entry biasa je..baca betul2..hehehe

Blog Widget by LinkWithin

::Mama jadi penaja contest::