Tuesday, November 30, 2010
Home » » ::Bila adek nak keluar???::

::Bila adek nak keluar???::

Salam..

Aduhai... hari ni dah 38 minggu 4 hari... mlm td susah nk tido pusing sana pusing sini tak da posisi yg selesa... entah kul berapa tertido tak sedar pun.
kul 5.30 pg dh jaga sakit perut.. golek2 nk tido tak leh gie toilet bt hajat n mandi terus je la.. masa nk bangun tu rasa berat nye perut ni...

Sakit juga laa dkt bawah perut tu... pedih2.. tp tekan tak sakit... agak nye adek makin membersar kot. masa dlm toilet tu leh plak mama terpikir nk gie hospital minta doc induce.hahaha.. gilo ka?? ehh mama nk tunggu gak sakit kuat or keluar tanda2 awl nak bersalin.

tulang punggung mmg rasa sakit rasa nye menekan2... klu baring telentang mmg laa ada buntot adek je.. lain2 dh kosong.huhuhu masa tu rasa menekan sgt kat punggung tu. peha pun dh rasa berat.. kaki senggal2 dah..

Amir pulak dah 2 mlm tido mlm mata pejam tetiba nagis teresak2... sedih mama tgk... smlm mama ada pesan.. nnt mama masuk hospital kejap amir duduk tido kat rumah tau. nnt mama blk amir tido ngn mama blk ye...masa ckp tu amir bt slamber je.. mama yg dh bertakung air mata. :P

Entah laa hati ckp.. esok adek keluar kot..uhhuh.. klu laa ditakdir kan esok.. cantik gak no nye..
011210...heheh ok laa lahir dlm bln 12 juga kan.. tadi pun ada dh niat cam tak nk gie keja.. :p
tapi skrang dkt ofis dh ye.. mama kuat lagi. klu rasa tak larat nnt mama blk la.

Adek bila nak jumpa abang amir???



8 comments:

Huda said...

sabar2..hehehe..xlame dh tu :)

Adlin a.k.a Kyra MomS said...

menghitung detik yea...sabar tk lama lagi kuar la adik amir tu...hope semua berjalan lancar ok..

~~@lyci@~~ said...

oh, menghitung hari kan.. harap smuanya berada dlm keadaan selamat.. nnt dah bersalin bgtau yer ;)

Zura said...

dh nk deliver ke...hope bersabar erk faryza..

Faryza said...

Terima kasih semua.. due ada laa 10 hari lagi.. tp cam kurang selesa dah..
blum ada tanda lagi..

chugie said...

alahai.. x sabar dh ye ekekek:D

xpe, awak enjoy dulu before masuk zone berpantang! :D

Farra Dhelina said...

semoga dipermudah kan! :D

chekna @ mama ziyad said...

dah dekat dah tu... moga semuanya selamat....

Blog Widget by LinkWithin

::Mama jadi penaja contest::